ЖД транспорт. Хроника
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ]
-
1874 г.Відкрито вагоноремонтні майстерні Харківсько-Миколаївської залізниці (сучасний Крюківський вагонобудівний завод).
-
15 июля 1874 г.Здано в експлуатацію лінію Гомель - Бахмач - Ромни; тим самим відкрито рух на всьому протязі Ландварово - Роменської (з 1876 р. - Лібаво-Роменської) залізниці. Ця ж дата вважається датою початку роботи паровозного депо Ромни та Роменської дистанції колії.
-
15 сентября 1875 г.Закінчено будівництво Лозово-Севастопольської залізниці. Перший поїзд прибув до Севастополя.
-
1876 г.Правління товариства Харківсько-Миколаївської залізниці розпочало будівництво лінії Мерефа - Ворожба.
-
1876 г.Введено в експлуатацію станцію Нова Баварія.
-
01 июня 1877 г.Ландварово-Роменська залізниця об'єднана з побудованою у 1871 році безприбутковою Лібаво-Кошедарською залізницею в Лібаво-Роменську залізницю.
-
12 июня 1877 г.На станцію Харків вперше прибув санітарний поїзд - перший подібний поїзд в Російській імперії. В подальшому цей санітарний поїзд використовувався під час російсько-турецької війни 1877-1878 рр.
-
27 ноября 1877 г.П'ятою Сумською дільницею Харківсько-Миколаївської залізниці видано платіжне свідоцтво "за остаточне оздоблення паровозної будівлі станції Тростянець на 12 паровозів". Ця дата вважається днем народження локомотивного депо Смородине.
-
29 ноября 1877 г.Підписано акт "Про приймання в експлуатацію споруд паровозних майстерень на станції Люботин", споруджених під час будівництва лінії Мерефа - Ворожба. Ця дата вважається днем народження локомотивного депо Люботин.
-
1878 г.На станції Огульці збудовано першу двоповерхову будівлю вокзалу.
-
08 января 1878 г.Відкрито тимчасовий пасажирський та вантажний рух Сумською лінією від станції Білопілля до станції Мерефа.
-
22 января 1878 г.Відкрито рух поїздів на ділянці Білопілля – Ворожба.
-
08 февраля 1878 г.Відкрито наскрізний рух поїздів всією Сумською лінією від станції Мерефа до станції Ворожба.
-
01 августа 1878 г.Освячено та відкрито перше залізничне училище Харківсько-Миколаївської залізниці у Кременчуці (тепер - Кременчуцький фаховий коледж транспортної інфраструктури).
-
29 марта 1881 г.Харківсько-Миколаївська залізниця перейшла до казенного управління зі скасуванням приватного товариства.
-
1884 г.Введена в експлуатацію станція Максимівка на лінії Мерефа - Ворожба.
-
1885 г.За рахунок скарбниці побудована Керч-Феодосійська залізниця, передана незабаром до складу Лозово-Севастопольської залізниці.
-
18 мая 1885 г.Згідно з розпорядженням Комітету міністрів розпочато будівництво залізничної лінії Кременчук – Ромни завдовжки 200 верст.
-
1886 г.Закінчено будівництво станції Сенча на лінії Лохвиця - Ромодан.
-
01 ноября 1887 г.Відкрито рух поїздів залізничною лінією Кременчук – Ромодан – Лохвиця (150 верст).
-
01 октября 1888 г.Закінчено будівництво залізничної лінії Лохвиця – Ромни. Почався регулярний рух поїздів між станціями Кремечуг та Ромни. Харківсько-Миколаївська дорога отримала вихід до Лібаво-Роменської магістралі.
-
17 октября 1888 г.На перегоні Таранівка-Борки Курсько-Харківсько-Азовської залізниці сталася аварія імператорського поїзда, в якому цар Олександр III з сім'єю повертався з Криму. Подробнее...
-
26 ноября 1888 г.Відкрито рух поїздів ділянкою Ворожба – Курськ Курсько-Київської залізниці.
-
1891 г.Управління Харківсько-Миколаївської залізниці переведено з Кременчука до Харкова.
-
01 февраля 1891 г.Курсько-Харківсько-Азовська залізниця перейшла у державну властність.
-
21 мая 1891 г.Закладено Храм Христа Спасителя біля станції Бірки.
-
1893 г.Побудовано залізничну лінію Гребінка - Прилуки.
-
1893 г.Засновано станцію Торопилівка на лінії Баси - Ворожба.
-
21 января 1893 г.Міністр шляхів сполучення Кривошеїн наказав перейменувати станцію Тростянець Харківсько-Миколаївської залізниці на станцію Смородине.
-
01 июня 1893 г.Дозволено будівництво Лебединського (32 версти), Гадяцького (40 верст) та Охтирського (16 верст) під'їзних шляхів широкої колії Харківсько-Миколаївської залізниці. Гілки Боромля – Лебедин, Лохвиця – Гадяч та Кириківка – Охтирка були спроектовані інженером М. М. Биховцем.
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]