ЖД транспорт. Хроника
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ]
-
18 июля 1906 г.На Харківському вокзалі з'явилися жінки-носильниці.
-
01 января 1907 г.Харківсько-Миколаївська та Курсько-Харківсько-Севастопольська магістралі були з'єднані в одну мережу під назвою "Південні казенні залізниці".
-
1908 г.На станції Куп'янськ-Вузловий збудовано першу будівлю вокзалу.
-
1908 г.Розпочалися роботи з проектування та будівництва Північно-Донецької залізниці (напрямок Льгов – Харків – Лиман).
-
1908 г.На ділянці Харків – Полтава засновані станції Свинківка та Скороходове.
-
1910 г.На ділянці Основа - Лиман Північно-Донецької залізниці довжиною 166 верст відкрито тимчасовий двоколійний рух.
-
27 августа 1910 г.Начальником Південних Залізниць призначено Владислава Ігнатовича Стульгінського.
-
сентябрь 1910 г.На ділянці Харків – Люботин розпочалося спорудження платформи Водяне. Подробнее...
-
сентябрь 1910 г.На розі Вознесенського майдану та провулка розпочато спорудження будинку управління Північно-Донецької залізниці. Подробнее...
-
1911 г.Побудовано залізничну станцію Харків-Товарний Північно-Донецької залізниці (зараз Харків-Левада) та гілку до цієї станції від станції Основа.
-
1911 г.Станція Зміївськ перейменована на Щеняче (зараз Гроза).
-
1911 г.Заснована перша газета Південної залізниці - "Вісник Південних залізниць".
-
июнь 1911 г.Засновано Прилуцьку дистанцію колії (ПЧ-19)
-
15 сентября 1911 г.Відбулося офіційне відкриття паровозного депо "Основа". Спочатку депо обслуговувало ділянки Основа – Готня та Основа – Лиман.
-
20 сентября 1911 г.Відкрито регулярний рух поїздів на ділянці Готня – Основа – Лиман – Родакове приватної Північно-Донецької залізниці.
-
09 декабря 1911 г.Відкрито рух трамваїв через залізобетонний міст вулицею Заїківською над Північно-Донецькою залізницею. Греківський трамвай почав ходити по всій довжині лінії – від центру до Кінного базару. Подробнее...
-
1912 г.Закінчено будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
-
1912 г.На станції Люботин було введено в експлуатацію централізоване керування стрілками із застосуванням електрожезлової сигналізації Вебба-Томпсона.
-
1912 г.Побудовано вузькоколійну залізницю від станції Скороходове до цукрового заводу у хуторі Павлівка (зараз частина селища Скороходове).
-
01 февраля 1912 г.На станції Харків відкривається телеграфна школа для підготовки залізничних телеграфістів.
-
06 февраля 1912 г.Відповідно до наказу №18 начальника Південних залізниць В.І. Стульгінського відкрито рух поїздів третьою головною (парною) колією між станціями Нова Баварія та Рижів.
-
29 февраля 1912 г.Міністрами фінансів та шляхів сполучення внесено до Ради Міністрів проект спільного подання про дозвіл братам Володимиру та Борису Сухановим спорудити на умовах погашення вартості з провізної плати залізничну лінію нормальної колії від роз'їзду Гребенниківка Південних залізниць до Низівського цукрового заводу, що належав Сухановим.
-
13 марта 1912 г.Комісія з нових залізниць серед першочергових та невідкладних планів назвала будівництво ділянки Охтирка – Гадяч.
-
29 марта 1912 г.Відбулося освячення нової будівлі управління Північно-Донецької залізниці, побудованої на розі Вознесенського майдану та Вознесенського провулку. Подробнее...
-
16 апреля 1912 г.На екстрених Вовчанських повітових земських зборах прийнято рішення асигнувати 5 тисяч рублів на проектування залізничної лінії Харків - Воронеж у напрямку через Корочу та Вовчанськ. Клопотання земства про будівництво цієї лінії підтримали члени Державної Думи П. О. Неклюдов та В. Г. Колокольцов.
-
10 мая 1912 г.Відкрита для руху поїздів залізнична гілка від роз'їзду Амбари до станції Віринський завод.
-
29 июня 1912 г.На Холодній горі відкрито залізничний Будинок спорту.
-
01 августа 1912 г.На станції Харків-Пасажирський вводиться центральне управління стрілками та сигналами, що об'єднало 71 стрілку та 3 поста.
-
20 сентября 1912 г.Відбулося спільне засідання Управління Південної залізниці, на якому обговорювалося питання щодо розширення використання жіночої праці на залізницях.
-
22 сентября 1912 г.На станції Харків почав працювати трансляційний апарат Вітстона.
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]