ЖД транспорт. Хроника
Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]

  • 18 июля 1906 г.
    На Харківському вокзалі з'явилися жінки-носильниці.
  • 01 января 1907 г.
    Харківсько-Миколаївська та Курсько-Харківсько-Севастопольська магістралі були з'єднані в одну мережу під назвою "Південні казенні залізниці".
  • 1908 г.
    На станції Куп'янськ-Вузловий збудовано першу будівлю вокзалу.
  • 1908 г.
    Розпочалися роботи з проектування та будівництва Північно-Донецької залізниці (напрямок Льгов – Харків – Лиман).
  • 1908 г.
    На ділянці Харків – Полтава засновані станції Свинківка та Скороходове.
  • 1910 г.
    На ділянці Основа - Лиман Північно-Донецької залізниці довжиною 166 верст відкрито тимчасовий двоколійний рух.
  • 27 августа 1910 г.
    Начальником Південних Залізниць призначено Владислава Ігнатовича Стульгінського.
  • сентябрь 1910 г.
    На ділянці Харків – Люботин розпочалося спорудження платформи Водяне. Подробнее...
  • сентябрь 1910 г.
    На розі Вознесенського майдану та провулка розпочато спорудження будинку управління Північно-Донецької залізниці. Подробнее...
  • 1911 г.
    Побудовано залізничну станцію Харків-Товарний Північно-Донецької залізниці (зараз Харків-Левада) та гілку до цієї станції від станції Основа.
  • 1911 г.
    Станція Зміївськ перейменована на Щеняче (зараз Гроза).
  • 1911 г.
    Заснована перша газета Південної залізниці - "Вісник Південних залізниць".
  • июнь 1911 г.
    Засновано Прилуцьку дистанцію колії (ПЧ-19)
  • 15 сентября 1911 г.
    Відбулося офіційне відкриття паровозного депо "Основа". Спочатку депо обслуговувало ділянки Основа – Готня та Основа – Лиман.
  • 20 сентября 1911 г.
    Відкрито регулярний рух поїздів на ділянці Готня – Основа – Лиман – Родакове приватної Північно-Донецької залізниці.
  • 09 декабря 1911 г.
    Відкрито рух трамваїв через залізобетонний міст вулицею Заїківською над Північно-Донецькою залізницею. Греківський трамвай почав ходити по всій довжині лінії – від центру до Кінного базару. Подробнее...
  • 1912 г.
    Закінчено будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
  • 1912 г.
    На станції Люботин було введено в експлуатацію централізоване керування стрілками із застосуванням електрожезлової сигналізації Вебба-Томпсона.
  • 1912 г.
    Побудовано вузькоколійну залізницю від станції Скороходове до цукрового заводу у хуторі Павлівка (зараз частина селища Скороходове).
  • 01 февраля 1912 г.
    На станції Харків відкривається телеграфна школа для підготовки залізничних телеграфістів.
  • 06 февраля 1912 г.
    Відповідно до наказу №18 начальника Південних залізниць В.І. Стульгінського відкрито рух поїздів третьою головною (парною) колією між станціями Нова Баварія та Рижів.
  • 29 февраля 1912 г.
    Міністрами фінансів та шляхів сполучення внесено до Ради Міністрів проект спільного подання про дозвіл братам Володимиру та Борису Сухановим спорудити на умовах погашення вартості з провізної плати залізничну лінію нормальної колії від роз'їзду Гребенниківка Південних залізниць до Низівського цукрового заводу, що належав Сухановим.
  • 13 марта 1912 г.
    Комісія з нових залізниць серед першочергових та невідкладних планів назвала будівництво ділянки Охтирка – Гадяч.
  • 29 марта 1912 г.
    Відбулося освячення нової будівлі управління Північно-Донецької залізниці, побудованої на розі Вознесенського майдану та Вознесенського провулку. Подробнее...
  • 16 апреля 1912 г.
    На екстрених Вовчанських повітових земських зборах прийнято рішення асигнувати 5 тисяч рублів на проектування залізничної лінії Харків - Воронеж у напрямку через Корочу та Вовчанськ. Клопотання земства про будівництво цієї лінії підтримали члени Державної Думи П. О. Неклюдов та В. Г. Колокольцов.
  • 10 мая 1912 г.
    Відкрита для руху поїздів залізнична гілка від роз'їзду Амбари до станції Віринський завод.
  • 29 июня 1912 г.
    На Холодній горі відкрито залізничний Будинок спорту.
  • 01 августа 1912 г.
    На станції Харків-Пасажирський вводиться центральне управління стрілками та сигналами, що об'єднало 71 стрілку та 3 поста.
  • 20 сентября 1912 г.
    Відбулося спільне засідання Управління Південної залізниці, на якому обговорювалося питання щодо розширення використання жіночої праці на залізницях.
  • 22 сентября 1912 г.
    На станції Харків почав працювати трансляційний апарат Вітстона.

Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]