ЖД транспорт. Хроника
Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]

  • 14 сентября 1893 г.
    Відкрито нову будівлю вокзалу на станції Лозова.
  • 26 декабря 1893 г.
    Відкрито ділянку Крути – Ічня – Прилуки вузькоколійної залізниці Чернігів – Дніпро-Червоне.
  • 1894 г.
    Побудовано залізничну лінію Куп'янськ - Сватове.
  • 01 января 1894 г.
    Донецька кам'яновугільна залізниця розділена між Катерининською та Курсько-Харківсько-Азовською залізницями.
  • 20 мая 1894 г.
    Костянтиноградська земська повітова управа за згодою зборів земства подала клопотання про проведення залізничної лінії від станції Карлівка до міста Костянтиноград (зараз Берестин).
  • 15 октября 1894 г.
    Відкрито залізничну гілку Лохвиця – Гадяч.
  • 22 октября 1894 г.
    Відкрито залізничну гілку Боромля – Лебединська.
  • 01 ноября 1894 г.
    Курсько-Харківсько-Азовська та Лозово-Севастопольська дороги з'єдналися в одну під назвою Курсько-Харківсько-Азовська, Лозово-Севастопольська та Джанкойсько-Феодосійська залізниці. Через два роки через довгу і важку назву її перейменували на Курсько-Харківсько-Севастопольську.
  • 1895 г.
    Закладено перший камінь у фундамент Харківського паровозобудівного заводу.
  • 18 февраля 1895 г.
    Почався постійний рух поїздів на ділянці Кириківка – Охтирка.
  • 29 апреля 1895 г.
    Особлива нарада за дорученням міністра шляхів сполучення висловилася за перебудову пасажирської станції Харків.
  • 05 июня 1895 г.
    Дозволено будівництво ділянки Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
  • 17 июня 1895 г.
    Дозволено будівництво ділянки Карлівка – Костянтиноград (зараз Берестин) завдовжки 32 версти.
  • 05 августа 1895 г.
    Організовано Куп'янськ-Вузлову дистанцію колії, що відносилась тоді до Південно-Східної залізниці.
  • 13 декабря 1895 г., 23:37
    Відкрито рух поїздів на вузькоколійній (1000 мм) лінії Ворожба – Зернове (Середина-Буда) Московсько-Києво-Воронезької залізниці.
  • 17 декабря 1895 г.
    З відкриттям для руху поїздів ділянки Харків – Куп'янськ встановлене пряме залізничне сполучення на лінії Харків – Балашов (Південно-Східної залізниці). Місто Харків отримує залізничний вихід до Волги.
  • 17 декабря 1895 г.
    Почало свою діяльність паровозне депо на станції Куп'янськ-Вузловий.
  • 1896 г.
    Відкрита для руху залізнична гілка Білгород – Вовчанськ.
  • 1896 г.
    Побудовано залізничну ділянку Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
  • 01 марта 1896 г.
    Відбулося підписання угоди про будівництво залізничної лінії від станції Карлівка до станції Костянтиноград (нині - Берестин).
  • 20 апреля 1896 г.
    Станція Харків уперше була освітлена електрикою. Електричні ліхтарі "силою" в 1000 - 1200 свічок були встановлені всередині вокзалу, на платформах та вздовж залізниці на ділянці від Усівського до Лисогірського мостів.
  • 1897 г.
    Відкрито залізничну лінію Ічня - Золотоноша.
  • 1897 г.
    На ділянці Нова Баварія – Люботин відкрито для руху другу колію.
  • 01 июля 1897 г.
    Обоянська залізниця перейшла у державну властність та була приєднана до Курсько-Харківсько-Севастопольської залізниці.
  • 15 октября 1897 г.
    Відкрито для руху ділянку Карлівка – Костянтиноград (Берестин) завдовжки 32 версти.
  • 01 ноября 1897 г.
    Закінчено будівництво Харківського паровозобудівного заводу (зараз Завод ім. Малишева).
  • 05 декабря 1897 г.
    На Харківському паровозобудівному заводі (зараз Завод ім. Малишева) випущено перший паровоз. Локомотив провів товарний поїзд до станції Рогань і повернувся назад.
  • 1898 г.
    Відкрито станцію Задонську (зараз Приколотне).
  • 1898 г.
    Створено акціонерне товариство Білгород-Сумської залізниці.
  • 1898 г.
    На лінії Полтава – Кременчук замість роз'їзду №3 відкрито станцію Нові Санжари.

Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]