ЖД транспорт. Хроника
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ]
-
14 сентября 1893 г.Відкрито нову будівлю вокзалу на станції Лозова.
-
26 декабря 1893 г.Відкрито ділянку Крути – Ічня – Прилуки вузькоколійної залізниці Чернігів – Дніпро-Червоне.
-
1894 г.Побудовано залізничну лінію Куп'янськ - Сватове.
-
01 января 1894 г.Донецька кам'яновугільна залізниця розділена між Катерининською та Курсько-Харківсько-Азовською залізницями.
-
20 мая 1894 г.Костянтиноградська земська повітова управа за згодою зборів земства подала клопотання про проведення залізничної лінії від станції Карлівка до міста Костянтиноград (зараз Берестин).
-
15 октября 1894 г.Відкрито залізничну гілку Лохвиця – Гадяч.
-
22 октября 1894 г.Відкрито залізничну гілку Боромля – Лебединська.
-
01 ноября 1894 г.Курсько-Харківсько-Азовська та Лозово-Севастопольська дороги з'єдналися в одну під назвою Курсько-Харківсько-Азовська, Лозово-Севастопольська та Джанкойсько-Феодосійська залізниці. Через два роки через довгу і важку назву її перейменували на Курсько-Харківсько-Севастопольську.
-
1895 г.Закладено перший камінь у фундамент Харківського паровозобудівного заводу.
-
18 февраля 1895 г.Почався постійний рух поїздів на ділянці Кириківка – Охтирка.
-
29 апреля 1895 г.Особлива нарада за дорученням міністра шляхів сполучення висловилася за перебудову пасажирської станції Харків.
-
05 июня 1895 г.Дозволено будівництво ділянки Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
-
17 июня 1895 г.Дозволено будівництво ділянки Карлівка – Костянтиноград (зараз Берестин) завдовжки 32 версти.
-
05 августа 1895 г.Організовано Куп'янськ-Вузлову дистанцію колії, що відносилась тоді до Південно-Східної залізниці.
-
13 декабря 1895 г., 23:37Відкрито рух поїздів на вузькоколійній (1000 мм) лінії Ворожба – Зернове (Середина-Буда) Московсько-Києво-Воронезької залізниці.
-
17 декабря 1895 г.З відкриттям для руху поїздів ділянки Харків – Куп'янськ встановлене пряме залізничне сполучення на лінії Харків – Балашов (Південно-Східної залізниці). Місто Харків отримує залізничний вихід до Волги.
-
17 декабря 1895 г.Почало свою діяльність паровозне депо на станції Куп'янськ-Вузловий.
-
1896 г.Відкрита для руху залізнична гілка Білгород – Вовчанськ.
-
1896 г.Побудовано залізничну ділянку Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
-
01 марта 1896 г.Відбулося підписання угоди про будівництво залізничної лінії від станції Карлівка до станції Костянтиноград (нині - Берестин).
-
20 апреля 1896 г.Станція Харків уперше була освітлена електрикою. Електричні ліхтарі "силою" в 1000 - 1200 свічок були встановлені всередині вокзалу, на платформах та вздовж залізниці на ділянці від Усівського до Лисогірського мостів.
-
1897 г.Відкрито залізничну лінію Ічня - Золотоноша.
-
1897 г.На ділянці Нова Баварія – Люботин відкрито для руху другу колію.
-
01 июля 1897 г.Обоянська залізниця перейшла у державну властність та була приєднана до Курсько-Харківсько-Севастопольської залізниці.
-
15 октября 1897 г.Відкрито для руху ділянку Карлівка – Костянтиноград (Берестин) завдовжки 32 версти.
-
01 ноября 1897 г.Закінчено будівництво Харківського паровозобудівного заводу (зараз Завод ім. Малишева).
-
05 декабря 1897 г.На Харківському паровозобудівному заводі (зараз Завод ім. Малишева) випущено перший паровоз. Локомотив провів товарний поїзд до станції Рогань і повернувся назад.
-
1898 г.Відкрито станцію Задонську (зараз Приколотне).
-
1898 г.Створено акціонерне товариство Білгород-Сумської залізниці.
-
1898 г.На лінії Полтава – Кременчук замість роз'їзду №3 відкрито станцію Нові Санжари.
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]