ЖД транспорт. Хроника
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ]
-
1898 г.На ділянці Ромодан - Гребінка біля станції Солоницька почалося будівництво моста через річку Сула.
-
04 февраля 1899 г.Комітет міністрів та Департамент державної економії Державної ради затвердили положення щодо будівництва лінії транзитного значення Костянтиноград – Лозова завдовжки 89 верст.
-
07 апреля 1899 г.Інженерна рада розглянула проект розвитку товарної станції Харків. Було ухвалено рішення передбачити винесення всіх операцій з прийому, відправлення та сортування поїздів з товарної станції на сортувальну.
-
18 мая 1899 г.Почалося будівництво лінії Костянтиноград – Лозова. Роботи проводились за розпорядженням Управління Харківсько-Миколаївської залізниці.
-
17 сентября 1899 г.Відкрита станція Кегичівка.
-
1900 г.Побудована ділянка Гребінка - Ромодан.
-
1900 г.Почалося будівництво залізничної лінії Ніжин - Прилуки.
-
19 июня 1900 г.Міністерство землеробства та державного майна передало Міністерству шляхів сполучення 75 десятин землі для влаштування при Храмі Христа Спасителя (біля ст. Бірки) інвалідного притулку, який включав церковно-парафіяльну школу та народну безкоштовну бібліотеку імені імператора Олександра III.
-
10 августа 1900 г.На Харківському вокзалі відкрито камеру зберігання ручного багажу.
-
1901 г.Залізничну лінію Білгород - Вовчанськ подовжено до Куп'янська.
-
1901 г.Побудована залізнична лінія Ромодан - Полтава.
-
1901 г.Створено 8-му дистанцію колії Північно-Донецької залізниці (зараз Куп'янська дистанція колії ПЧ-16 Південної залізниці).
-
1901 г.Почалося будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
-
10 июня 1901 г.Відбулося освячення нового вокзалу станції Харків, збудованого за проектом архітектора Ю. С. Цауне.
-
02 августа 1901 г.Здано в експлуатацію приватну Білгород-Сумську залізницю завдовжки 158 км.
-
25 октября 1901 г.Відкрито рух поїздів ділянкою Костянтиноград (Берестин) – Лозова завдовжки 89 верст.
-
1902 г.Збудовано будівлю вокзалу на роз'їзді Вільний (зараз - станція Орілька).
-
1902 г.Станцію Нерновичанську перейменовано на Гоголеве.
-
1902 г.На привокзальному майдані станції Миргород встановлено бронзове погруддя М. В. Гоголя.
-
01 января 1902 г.Розпочато безпересадковий рух поїздів між Харковом та Києвом.
-
1903 г.На ділянці Гребінка – Ромодан відкрито станції Вили та Лазорки.
-
1905 г.На ділянці Гребінка – Ромодан відкрито роз'їзди Боярський та Грабарівка.
-
1905 г.Збудовано будівлю вокзалу станції Бурти.
-
24 октября 1905 г.На станції Люботин розпочався загальний страйк та масовий мітинг залізничників.
-
08 декабря 1905 г.Страйковий комітет Куп'янського залізничного вузла взяв під контроль телеграф та всю станційну роботу.
-
10 декабря 1905 г.Залізничні робітники захопили станцію Люботин, призначивши її комендантом слюсаря депо Павла Глуховцева. Десять днів влада у Люботині перебувала у руках революційних залізничників. Цей період увійшов в історію як Люботинська республіка.
-
21 декабря 1905 г.Членів страйкового комітету Куп'янського залізничного вузла заарештовано та віддано під суд.
-
1906 г.Станція Задонська перейменована на Приколотне.
-
1906 г.Станцію Куп'янськ-Місто перейменовано на Заоскілля.
-
1906 г.Побудовано першу будівлю вокзалу на станції Торопилівка.
[ Общие сведения | Хроника | Расписания | Подвижной состав | Линии | Контакты ]