ЖД транспорт. Хроника
Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]

  • 1898 г.
    На ділянці Ромодан - Гребінка біля станції Солоницька почалося будівництво моста через річку Сула.
  • 04 февраля 1899 г.
    Комітет міністрів та Департамент державної економії Державної ради затвердили положення щодо будівництва лінії транзитного значення Костянтиноград – Лозова завдовжки 89 верст.
  • 07 апреля 1899 г.
    Інженерна рада розглянула проект розвитку товарної станції Харків. Було ухвалено рішення передбачити винесення всіх операцій з прийому, відправлення та сортування поїздів з товарної станції на сортувальну.
  • 18 мая 1899 г.
    Почалося будівництво лінії Костянтиноград – Лозова. Роботи проводились за розпорядженням Управління Харківсько-Миколаївської залізниці.
  • 17 сентября 1899 г.
    Відкрита станція Кегичівка.
  • 1900 г.
    Побудована ділянка Гребінка - Ромодан.
  • 1900 г.
    Почалося будівництво залізничної лінії Ніжин - Прилуки.
  • 19 июня 1900 г.
    Міністерство землеробства та державного майна передало Міністерству шляхів сполучення 75 десятин землі для влаштування при Храмі Христа Спасителя (біля ст. Бірки) інвалідного притулку, який включав церковно-парафіяльну школу та народну безкоштовну бібліотеку імені імператора Олександра III.
  • 10 августа 1900 г.
    На Харківському вокзалі відкрито камеру зберігання ручного багажу.
  • 1901 г.
    Залізничну лінію Білгород - Вовчанськ подовжено до Куп'янська.
  • 1901 г.
    Побудована залізнична лінія Ромодан - Полтава.
  • 1901 г.
    Створено 8-му дистанцію колії Північно-Донецької залізниці (зараз Куп'янська дистанція колії ПЧ-16 Південної залізниці).
  • 1901 г.
    Почалося будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
  • 10 июня 1901 г.
    Відбулося освячення нового вокзалу станції Харків, збудованого за проектом архітектора Ю. С. Цауне.
  • 02 августа 1901 г.
    Здано в експлуатацію приватну Білгород-Сумську залізницю завдовжки 158 км.
  • 25 октября 1901 г.
    Відкрито рух поїздів ділянкою Костянтиноград (Берестин) – Лозова завдовжки 89 верст.
  • 1902 г.
    Збудовано будівлю вокзалу на роз'їзді Вільний (зараз - станція Орілька).
  • 1902 г.
    Станцію Нерновичанську перейменовано на Гоголеве.
  • 1902 г.
    На привокзальному майдані станції Миргород встановлено бронзове погруддя М. В. Гоголя.
  • 01 января 1902 г.
    Розпочато безпересадковий рух поїздів між Харковом та Києвом.
  • 1903 г.
    На ділянці Гребінка – Ромодан відкрито станції Вили та Лазорки.
  • 1905 г.
    На ділянці Гребінка – Ромодан відкрито роз'їзди Боярський та Грабарівка.
  • 1905 г.
    Збудовано будівлю вокзалу станції Бурти.
  • 24 октября 1905 г.
    На станції Люботин розпочався загальний страйк та масовий мітинг залізничників.
  • 08 декабря 1905 г.
    Страйковий комітет Куп'янського залізничного вузла взяв під контроль телеграф та всю станційну роботу.
  • 10 декабря 1905 г.
    Залізничні робітники захопили станцію Люботин, призначивши її комендантом слюсаря депо Павла Глуховцева. Десять днів влада у Люботині перебувала у руках революційних залізничників. Цей період увійшов в історію як Люботинська республіка.
  • 21 декабря 1905 г.
    Членів страйкового комітету Куп'янського залізничного вузла заарештовано та віддано під суд.
  • 1906 г.
    Станція Задонська перейменована на Приколотне.
  • 1906 г.
    Станцію Куп'янськ-Місто перейменовано на Заоскілля.
  • 1906 г.
    Побудовано першу будівлю вокзалу на станції Торопилівка.

Общие сведенияХроникаРасписанияПодвижной составЛинииКонтакты ]