Трамвай. Хроника
[ Общие сведения | Конка | Хроника | Маршруты | Схемы | Подвижной состав | Фотогалерея | Горэлектротранс ]
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ]
-
24 декабря 1909 г.Відкрито регулярний рух Панасівською трамвайною лінією, прокладеною через Купецький міст та Благовіщенський майдан, вулицею Різдвяною, Лосєвським провулком та вулицею Великою Панасівською до Альбівського провулка.
-
1910 г.Почалося будівництво Пискунівського (Ленінського) трамвайного депо.
-
06 июля 1910 г.Почалося будівництво трамвайної лінії на вулиці Пушкінській.
-
10 июля 1910 г.Розпочато роботи з укладання другої колії Петінської трамвайної лінії. Подробнее...
-
август 1910 г.На черговому засіданні трамвайної комісії було визначено подальший напрямок прокладання греківського трамвая – вирішено продовжити цю лінію вулицею Молочною до Кінного базару. Подробнее...
-
16 августа 1910 г.На будівництві нового Нетіченського мосту розпочато бетонні роботи. Подробнее...
-
04 ноября 1910 г.Здійснено перетин лінії конки по Московській вулиці та трамвайної лінії, споруджуваної у Петровському провулку. Подробнее...
-
09 ноября 1910 г.Вночі відбулося з'єднання Пушкінського трамвая, з основною мережею. Також було прокладено кабель для живлення нової лінії. Подробнее...
-
20 декабря 1910 г.Открыта Пушкинская линия трамвая, проходившая от Павловской площади по Армянскому и Петровскому (Короленко) переулкам, Николаевской (Короленко), Пушкинской, Бассейной (Ярослава Мудрого) и Сумской улицам до городского парка. Сразу после открытия вагоны ходили только до пересечения Сумской и Госпитальной (Маяковского) улиц, но уже через несколько дней было открыто движение непосредственно до Горпарка. Подробнее...
-
01 августа 1911 г.Відкрито новий Нетіченський міст і Греківську лінію трамваю, що прямувала вулицею Університетською через Нетіченський міст та Воскресенський майдан, вулицями Греківською та Заїківською до мосту через Північно-Донецьку залізницю (у побудові).
-
09 августа 1911 г.Почалося будівництво другої електричної станції міста Харкова. Будівля зводилася на бетонних палях, що було новинкою у будівництві. Пуск станції відбувся восени 1911 року.
-
09 декабря 1911 г.Відкрито рух трамваїв через залізобетонний міст вулицею Заїківською над Північно-Донецькою залізницею. Греківський трамвай почав ходити по всій довжині лінії – від центру до Кінного базару. Подробнее...
-
23 декабря 1911 г.Міська комісія відхилила пропозицію власників конки про переведення конки на електричну тягу. Подробнее...
-
02 февраля 1912 г.Відкрито Холодногірську трамвайну лінію вулицями Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) до вулиці Катеринославської (Полтавський шлях). Через відсутність домовленості з Південною залізницею щодо проїзду трамвайних вагонів Кузінським шляхопроводом рух вагонів початково здійснювався тільки від шляхопроводу до Холодної Гори.
-
09 июня 1912 г.Відкрито рух трамваїв з пасажирами через Кузінський міст. Вагони Холодногірської лінії почали курсувати від рогу Великої Панасівської та Кузінської вулиць до Холодної гори. Подробнее...
-
17 июня 1912 г.Відкрито рух трамваїв новою колією, що з'єднала Греківську лінію трамваю з колією Павлівського майдану. Подробнее...
-
03 августа 1912 г.Відкрито безпересадковий рух трамваїв від Павлівського майдану через Кузіеський шляхопровід на Холодну гору. На лінії працюють вісім вагонів із інтервалом 6.5 хвилин. Подробнее...
-
1913 г.Бюро Харківського міського електричного трамваю перейменовано на Управління Харківської міської електричної залізниці. Розташовувалося за адресою вул. Рибна 9.
-
май 1913 г.У зв'язку з будівництвом каналізаційного колектора по вулиці Греківській трамвайну лінію з ділянки вулиці Греківської між вулицями Рибасівською та Заїковською перенесено до новопрокладеного Рибасівського провулка.
-
31 августа 1913 г.Завершено спорудження нового Кузінського шляхопроводу, що був розташований на північ від старого (основного) шляхопроводу та був призначений виключно для трамвайного руху.
-
01 декабря 1913 г.Змінено напрямок руху трамваїв деякими лініями. Петінська лінія з'єднана з Панасівською (маршрут № 1); Греківська – з Клочківською (маршрут № 3). Вагони Пушкінської лінії, як і раніше, ходитимуть на Холодну Гору (маршрут № 4). Подробнее...
-
10 ноября 1914 г.Открыто движение дополнительных трамвайных вагонов между Павловской площадью и улицей Бассейной (Ярослава Мудрого). Для оборота этих вагонов от улицы Бассейной до коммерческого училища (ул. Пушкинская, 77) была проложен короткий тупиковый путь, а в районе поворота на улицу Бассейную устроен дополнительный пересадочный путь. Подробнее...
-
13 сентября 1916 г.Открыто трамвайное движение от Балашовского вокзала до завода Всеобщей Электрической Компании (ВЭК, ныне ХЭМЗ). До выяснения некоторых формальностей связанных с проездом вагонов по Петинскому путепроводу движение осуществляется одним вагоном от Петинского путепровода до завода ВЭК.
-
09 октября 1916 г.Открыто сквозное трамвайное движение по Балашовскому путепроводу до завода ВЭК Подробнее...
-
1917 г.Руководителем Управления Харьковских городских электрических железных дорог назначен Прокофьев Василий Васильевич.
-
~ сентябрь 1917 г.В связи с серьезными финансовыми трудностями ликвидировано анонимное бельгийское Общество харьковских конно-железных дорог. Имущество конки передано городской управе. Подробнее...
-
04 сентября 1917 г.Плата за проезд в харьковском трамвае повышена до 15 коп. за конец от и до Павловской площади. Упразднено утреннее и вечернее движение трамвайных вагонов. На линиях, идущих к заводам в конце Петинской ул., движение трамваев установлено с 6 ч. утра до 9 ч. вечера, по маршруту Кладбищенская-Пушкинская движение вагонов трамвая установлено с 7 ч. утра до 10 ч. вечера. Подробнее...
-
1918 г.Прекращено движение по Москалевской линии конки.
-
1919 г.Управления Харьковских городских электрических железных дорог переименовано в Управления Харьковских городских железных дорог (скорее всего в связи с переподчинением ему конки). Распологалось в Пискуновском депо.
-
23 марта 1919 г.Окончательно закрыта харьковская конка.
[ Общие сведения | Конка | Хроника | Маршруты | Схемы | Подвижной состав | Фотогалерея | Горэлектротранс ]