Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]
Хроника по темам: |
---|
-
18 мая 1885 г.Згідно з розпорядженням Комітету міністрів розпочато будівництво залізничної лінії Кременчук – Ромни завдовжки 200 верст.
-
1886 г.Закінчено будівництво станції Сенча на лінії Лохвиця - Ромодан.
-
01 ноября 1887 г.Відкрито рух поїздів залізничною лінією Кременчук – Ромодан – Лохвиця (150 верст).
-
01 октября 1888 г.Закінчено будівництво залізничної лінії Лохвиця – Ромни. Почався регулярний рух поїздів між станціями Кремечуг та Ромни. Харківсько-Миколаївська дорога отримала вихід до Лібаво-Роменської магістралі.
-
17 октября 1888 г.На перегоні Таранівка-Борки Курсько-Харківсько-Азовської залізниці сталася аварія імператорського поїзда, в якому цар Олександр III з сім'єю повертався з Криму. Подробнее...
-
26 ноября 1888 г.Відкрито рух поїздів ділянкою Ворожба – Курськ Курсько-Київської залізниці.
-
1891 г.Управління Харківсько-Миколаївської залізниці переведено з Кременчука до Харкова.
-
01 февраля 1891 г.Курсько-Харківсько-Азовська залізниця перейшла у державну властність.
-
21 мая 1891 г.Закладено Храм Христа Спасителя біля станції Бірки.
-
1893 г.Побудовано залізничну лінію Гребінка - Прилуки.
-
1893 г.Засновано станцію Торопилівка на лінії Баси - Ворожба.
-
21 января 1893 г.Міністр шляхів сполучення Кривошеїн наказав перейменувати станцію Тростянець Харківсько-Миколаївської залізниці на станцію Смородине.
-
13 мая 1893 г.Кінна залізниця повністю перейшла у власність Бельгійського акціонерного товариства.
-
01 июня 1893 г.Дозволено будівництво Лебединського (32 версти), Гадяцького (40 верст) та Охтирського (16 верст) під'їзних шляхів широкої колії Харківсько-Миколаївської залізниці. Гілки Боромля – Лебедин, Лохвиця – Гадяч та Кириківка – Охтирка були спроектовані інженером М. М. Биховцем.
-
14 сентября 1893 г.Відкрито нову будівлю вокзалу на станції Лозова.
-
14 октября 1893 г.Міська управа та Бельгійське акціонерне товариство, до якого перейшла кінна залізниця, уклали додатковий контракт, згідно з яким концесіонери відмовилися від виняткового права на влаштування у Харкові кінних залізниць.
-
26 декабря 1893 г.Відкрито ділянку Крути – Ічня – Прилуки вузькоколійної залізниці Чернігів – Дніпро-Червоне.
-
1894 г.Побудовано залізничну лінію Куп'янськ - Сватове.
-
01 января 1894 г.Донецька кам'яновугільна залізниця розділена між Катерининською та Курсько-Харківсько-Азовською залізницями.
-
20 мая 1894 г.Костянтиноградська земська повітова управа за згодою зборів земства подала клопотання про проведення залізничної лінії від станції Карлівка до міста Костянтиноград (зараз Берестин).
-
15 октября 1894 г.Відкрито залізничну гілку Лохвиця – Гадяч.
-
22 октября 1894 г.Відкрито залізничну гілку Боромля – Лебединська.
-
01 ноября 1894 г.Курсько-Харківсько-Азовська та Лозово-Севастопольська дороги з'єдналися в одну під назвою Курсько-Харківсько-Азовська, Лозово-Севастопольська та Джанкойсько-Феодосійська залізниці. Через два роки через довгу і важку назву її перейменували на Курсько-Харківсько-Севастопольську.
-
1895 г.Закладено перший камінь у фундамент Харківського паровозобудівного заводу.
-
18 февраля 1895 г.Почався постійний рух поїздів на ділянці Кириківка – Охтирка.
-
29 апреля 1895 г.Особлива нарада за дорученням міністра шляхів сполучення висловилася за перебудову пасажирської станції Харків.
-
05 июня 1895 г.Дозволено будівництво ділянки Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
-
17 июня 1895 г.Дозволено будівництво ділянки Карлівка – Костянтиноград (зараз Берестин) завдовжки 32 версти.
-
05 августа 1895 г.Організовано Куп'янськ-Вузлову дистанцію колії, що відносилась тоді до Південно-Східної залізниці.
-
13 декабря 1895 г., 23:37Відкрито рух поїздів на вузькоколійній (1000 мм) лінії Ворожба – Зернове (Середина-Буда) Московсько-Києво-Воронезької залізниці.
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]