Хроника. Все события


Хроника по темам:
  • 09 августа 1911 г.
    Почалося будівництво другої електричної станції міста Харкова. Будівля зводилася на бетонних палях, що було новинкою у будівництві. Пуск станції відбувся восени 1911 року.
  • 15 сентября 1911 г.
    Відбулося офіційне відкриття паровозного депо "Основа". Спочатку депо обслуговувало ділянки Основа – Готня та Основа – Лиман.
  • 20 сентября 1911 г.
    Відкрито регулярний рух поїздів на ділянці Готня – Основа – Лиман – Родакове приватної Північно-Донецької залізниці.
  • 09 декабря 1911 г.
    Відкрито рух трамваїв через залізобетонний міст вулицею Заїківською над Північно-Донецькою залізницею. Греківський трамвай почав ходити по всій довжині лінії – від центру до Кінного базару. Подробнее...
  • 23 декабря 1911 г.
    Міська комісія відхилила пропозицію власників конки про переведення конки на електричну тягу. Подробнее...
  • 1912 г.
    Закінчено будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
  • 1912 г.
    На станції Люботин було введено в експлуатацію централізоване керування стрілками із застосуванням електрожезлової сигналізації Вебба-Томпсона.
  • 1912 г.
    Побудовано вузькоколійну залізницю від станції Скороходове до цукрового заводу у хуторі Павлівка (зараз частина селища Скороходове).
  • 01 февраля 1912 г.
    На станції Харків відкривається телеграфна школа для підготовки залізничних телеграфістів.
  • 02 февраля 1912 г.
    Відкрито Холодногірську трамвайну лінію вулицями Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) до вулиці Катеринославської (Полтавський шлях). Через відсутність домовленості з Південною залізницею щодо проїзду трамвайних вагонів Кузінським шляхопроводом рух вагонів початково здійснювався тільки від шляхопроводу до Холодної Гори.
  • 06 февраля 1912 г.
    Відповідно до наказу №18 начальника Південних залізниць В.І. Стульгінського відкрито рух поїздів третьою головною (парною) колією між станціями Нова Баварія та Рижів.
  • 29 февраля 1912 г.
    Міністрами фінансів та шляхів сполучення внесено до Ради Міністрів проект спільного подання про дозвіл братам Володимиру та Борису Сухановим спорудити на умовах погашення вартості з провізної плати залізничну лінію нормальної колії від роз'їзду Гребенниківка Південних залізниць до Низівського цукрового заводу, що належав Сухановим.
  • 13 марта 1912 г.
    Комісія з нових залізниць серед першочергових та невідкладних планів назвала будівництво ділянки Охтирка – Гадяч.
  • 29 марта 1912 г.
    Відбулося освячення нової будівлі управління Північно-Донецької залізниці, побудованої на розі Вознесенського майдану та Вознесенського провулку. Подробнее...
  • 16 апреля 1912 г.
    На екстрених Вовчанських повітових земських зборах прийнято рішення асигнувати 5 тисяч рублів на проектування залізничної лінії Харків - Воронеж у напрямку через Корочу та Вовчанськ. Клопотання земства про будівництво цієї лінії підтримали члени Державної Думи П. О. Неклюдов та В. Г. Колокольцов.
  • 10 мая 1912 г.
    Відкрита для руху поїздів залізнична гілка від роз'їзду Амбари до станції Віринський завод.
  • 09 июня 1912 г.
    Відкрито рух трамваїв з пасажирами через Кузінський міст. Вагони Холодногірської лінії почали курсувати від рогу Великої Панасівської та Кузінської вулиць до Холодної гори. Подробнее...
  • 17 июня 1912 г.
    Відкрито рух трамваїв новою колією, що з'єднала Греківську лінію трамваю з колією Павлівського майдану. Подробнее...
  • 29 июня 1912 г.
    На Холодній горі відкрито залізничний Будинок спорту.
  • 01 августа 1912 г.
    На станції Харків-Пасажирський вводиться центральне управління стрілками та сигналами, що об'єднало 71 стрілку та 3 поста.
  • 03 августа 1912 г.
    Відкрито безпересадковий рух трамваїв від Павлівського майдану через Кузіеський шляхопровід на Холодну гору. На лінії працюють вісім вагонів із інтервалом 6.5 хвилин. Подробнее...
  • 20 сентября 1912 г.
    Відбулося спільне засідання Управління Південної залізниці, на якому обговорювалося питання щодо розширення використання жіночої праці на залізницях.
  • 22 сентября 1912 г.
    На станції Харків почав працювати трансляційний апарат Вітстона.
  • 23 ноября 1912 г.
    На вокзалі Південної залізниці відкрито критий надземний перехід із розподільною залою над платформами (так званий "конкорс")
  • 1913 г.
    Побудовано залізничну ділянку Гребенниківка - Низи.
  • 1913 г.
    Бюро Харківського міського електричного трамваю перейменовано на Управління Харківської міської електричної залізниці. Розташовувалося за адресою вул. Рибна 9.
  • 1913 г.
    Ухвалено рішення про будівництво лінії Мерефа - Костянтиноград.
  • 1913 г.
    Побудована залізнична станція Качанівка.
  • 1913 г.
    На станції Прилуки збудовано кам'яну будівлю вокзалу замість старої дерев'яної.
  • январь 1913 г.
    У міському трамвайному бюро закінчилася розробка проекту влаштування електробусного руху вулицею Катеринославською. Роботи передбачалося розпочати навесні 1913 року, проте зрештою проект не був реалізований.