Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]
Хроника по темам: |
---|
-
09 августа 1911 г.Почалося будівництво другої електричної станції міста Харкова. Будівля зводилася на бетонних палях, що було новинкою у будівництві. Пуск станції відбувся восени 1911 року.
-
15 сентября 1911 г.Відбулося офіційне відкриття паровозного депо "Основа". Спочатку депо обслуговувало ділянки Основа – Готня та Основа – Лиман.
-
20 сентября 1911 г.Відкрито регулярний рух поїздів на ділянці Готня – Основа – Лиман – Родакове приватної Північно-Донецької залізниці.
-
09 декабря 1911 г.Відкрито рух трамваїв через залізобетонний міст вулицею Заїківською над Північно-Донецькою залізницею. Греківський трамвай почав ходити по всій довжині лінії – від центру до Кінного базару. Подробнее...
-
23 декабря 1911 г.Міська комісія відхилила пропозицію власників конки про переведення конки на електричну тягу. Подробнее...
-
1912 г.Закінчено будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
-
1912 г.На станції Люботин було введено в експлуатацію централізоване керування стрілками із застосуванням електрожезлової сигналізації Вебба-Томпсона.
-
1912 г.Побудовано вузькоколійну залізницю від станції Скороходове до цукрового заводу у хуторі Павлівка (зараз частина селища Скороходове).
-
01 февраля 1912 г.На станції Харків відкривається телеграфна школа для підготовки залізничних телеграфістів.
-
02 февраля 1912 г.Відкрито Холодногірську трамвайну лінію вулицями Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) до вулиці Катеринославської (Полтавський шлях). Через відсутність домовленості з Південною залізницею щодо проїзду трамвайних вагонів Кузінським шляхопроводом рух вагонів початково здійснювався тільки від шляхопроводу до Холодної Гори.
-
06 февраля 1912 г.Відповідно до наказу №18 начальника Південних залізниць В.І. Стульгінського відкрито рух поїздів третьою головною (парною) колією між станціями Нова Баварія та Рижів.
-
29 февраля 1912 г.Міністрами фінансів та шляхів сполучення внесено до Ради Міністрів проект спільного подання про дозвіл братам Володимиру та Борису Сухановим спорудити на умовах погашення вартості з провізної плати залізничну лінію нормальної колії від роз'їзду Гребенниківка Південних залізниць до Низівського цукрового заводу, що належав Сухановим.
-
13 марта 1912 г.Комісія з нових залізниць серед першочергових та невідкладних планів назвала будівництво ділянки Охтирка – Гадяч.
-
29 марта 1912 г.Відбулося освячення нової будівлі управління Північно-Донецької залізниці, побудованої на розі Вознесенського майдану та Вознесенського провулку. Подробнее...
-
16 апреля 1912 г.На екстрених Вовчанських повітових земських зборах прийнято рішення асигнувати 5 тисяч рублів на проектування залізничної лінії Харків - Воронеж у напрямку через Корочу та Вовчанськ. Клопотання земства про будівництво цієї лінії підтримали члени Державної Думи П. О. Неклюдов та В. Г. Колокольцов.
-
10 мая 1912 г.Відкрита для руху поїздів залізнична гілка від роз'їзду Амбари до станції Віринський завод.
-
09 июня 1912 г.Відкрито рух трамваїв з пасажирами через Кузінський міст. Вагони Холодногірської лінії почали курсувати від рогу Великої Панасівської та Кузінської вулиць до Холодної гори. Подробнее...
-
17 июня 1912 г.Відкрито рух трамваїв новою колією, що з'єднала Греківську лінію трамваю з колією Павлівського майдану. Подробнее...
-
29 июня 1912 г.На Холодній горі відкрито залізничний Будинок спорту.
-
01 августа 1912 г.На станції Харків-Пасажирський вводиться центральне управління стрілками та сигналами, що об'єднало 71 стрілку та 3 поста.
-
03 августа 1912 г.Відкрито безпересадковий рух трамваїв від Павлівського майдану через Кузіеський шляхопровід на Холодну гору. На лінії працюють вісім вагонів із інтервалом 6.5 хвилин. Подробнее...
-
20 сентября 1912 г.Відбулося спільне засідання Управління Південної залізниці, на якому обговорювалося питання щодо розширення використання жіночої праці на залізницях.
-
22 сентября 1912 г.На станції Харків почав працювати трансляційний апарат Вітстона.
-
23 ноября 1912 г.На вокзалі Південної залізниці відкрито критий надземний перехід із розподільною залою над платформами (так званий "конкорс")
-
1913 г.Побудовано залізничну ділянку Гребенниківка - Низи.
-
1913 г.Бюро Харківського міського електричного трамваю перейменовано на Управління Харківської міської електричної залізниці. Розташовувалося за адресою вул. Рибна 9.
-
1913 г.Ухвалено рішення про будівництво лінії Мерефа - Костянтиноград.
-
1913 г.Побудована залізнична станція Качанівка.
-
1913 г.На станції Прилуки збудовано кам'яну будівлю вокзалу замість старої дерев'яної.
-
январь 1913 г.У міському трамвайному бюро закінчилася розробка проекту влаштування електробусного руху вулицею Катеринославською. Роботи передбачалося розпочати навесні 1913 року, проте зрештою проект не був реалізований.
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]