Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]
Хроника по темам: |
---|
-
17 декабря 1895 г.З відкриттям для руху поїздів ділянки Харків – Куп'янськ встановлене пряме залізничне сполучення на лінії Харків – Балашов (Південно-Східної залізниці). Місто Харків отримує залізничний вихід до Волги.
-
17 декабря 1895 г.Почало свою діяльність паровозне депо на станції Куп'янськ-Вузловий.
-
1896 г.Побудовано ділянку другої лінії конки Великою Москалівською вулицею від Заїківської вулиці до Основ'янського мосту.
-
1896 г.Відкрита для руху залізнична гілка Білгород – Вовчанськ.
-
1896 г.Побудовано залізничну ділянку Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
-
01 марта 1896 г.Відбулося підписання угоди про будівництво залізничної лінії від станції Карлівка до станції Костянтиноград (нині - Берестин).
-
20 апреля 1896 г.Станція Харків уперше була освітлена електрикою. Електричні ліхтарі "силою" в 1000 - 1200 свічок були встановлені всередині вокзалу, на платформах та вздовж залізниці на ділянці від Усівського до Лисогірського мостів.
-
1897 г.Відкрито залізничну лінію Ічня - Золотоноша.
-
1897 г.На ділянці Нова Баварія – Люботин відкрито для руху другу колію.
-
01 июля 1897 г.Обоянська залізниця перейшла у державну властність та була приєднана до Курсько-Харківсько-Севастопольської залізниці.
-
15 октября 1897 г.Відкрито для руху ділянку Карлівка – Костянтиноград (Берестин) завдовжки 32 версти.
-
01 ноября 1897 г.Закінчено будівництво Харківського паровозобудівного заводу (зараз Завод ім. Малишева).
-
05 декабря 1897 г.На Харківському паровозобудівному заводі (зараз Завод ім. Малишева) випущено перший паровоз. Локомотив провів товарний поїзд до станції Рогань і повернувся назад.
-
1898 г.Відкрито станцію Задонську (зараз Приколотне).
-
1898 г.Створено акціонерне товариство Білгород-Сумської залізниці.
-
1898 г.На лінії Полтава – Кременчук замість роз'їзду №3 відкрито станцію Нові Санжари.
-
1898 г.На ділянці Ромодан - Гребінка біля станції Солоницька почалося будівництво моста через річку Сула.
-
04 февраля 1899 г.Комітет міністрів та Департамент державної економії Державної ради затвердили положення щодо будівництва лінії транзитного значення Костянтиноград – Лозова завдовжки 89 верст.
-
07 апреля 1899 г.Інженерна рада розглянула проект розвитку товарної станції Харків. Було ухвалено рішення передбачити винесення всіх операцій з прийому, відправлення та сортування поїздів з товарної станції на сортувальну.
-
18 мая 1899 г.Почалося будівництво лінії Костянтиноград – Лозова. Роботи проводились за розпорядженням Управління Харківсько-Миколаївської залізниці.
-
17 сентября 1899 г.Відкрита станція Кегичівка.
-
1900 г.Побудована ділянка Гребінка - Ромодан.
-
1900 г.Почалося будівництво залізничної лінії Ніжин - Прилуки.
-
19 июня 1900 г.Міністерство землеробства та державного майна передало Міністерству шляхів сполучення 75 десятин землі для влаштування при Храмі Христа Спасителя (біля ст. Бірки) інвалідного притулку, який включав церковно-парафіяльну школу та народну безкоштовну бібліотеку імені імператора Олександра III.
-
10 августа 1900 г.На Харківському вокзалі відкрито камеру зберігання ручного багажу.
-
1901 г.Залізничну лінію Білгород - Вовчанськ подовжено до Куп'янська.
-
1901 г.Побудована залізнична лінія Ромодан - Полтава.
-
1901 г.Створено 8-му дистанцію колії Північно-Донецької залізниці (зараз Куп'янська дистанція колії ПЧ-16 Південної залізниці).
-
1901 г.Почалося будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
-
10 июня 1901 г.Відбулося освячення нового вокзалу станції Харків, збудованого за проектом архітектора Ю. С. Цауне.
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][ RSS ]