Хроника. Все события


Хроника по темам:
  • 17 декабря 1895 г.
    З відкриттям для руху поїздів ділянки Харків – Куп'янськ встановлене пряме залізничне сполучення на лінії Харків – Балашов (Південно-Східної залізниці). Місто Харків отримує залізничний вихід до Волги.
  • 17 декабря 1895 г.
    Почало свою діяльність паровозне депо на станції Куп'янськ-Вузловий.
  • 1896 г.
    Побудовано ділянку другої лінії конки Великою Москалівською вулицею від Заїківської вулиці до Основ'янського мосту.
  • 1896 г.
    Відкрита для руху залізнична гілка Білгород – Вовчанськ.
  • 1896 г.
    Побудовано залізничну ділянку Полтава – Карлівка завдовжки 44 версти.
  • 01 марта 1896 г.
    Відбулося підписання угоди про будівництво залізничної лінії від станції Карлівка до станції Костянтиноград (нині - Берестин).
  • 20 апреля 1896 г.
    Станція Харків уперше була освітлена електрикою. Електричні ліхтарі "силою" в 1000 - 1200 свічок були встановлені всередині вокзалу, на платформах та вздовж залізниці на ділянці від Усівського до Лисогірського мостів.
  • 1897 г.
    Відкрито залізничну лінію Ічня - Золотоноша.
  • 1897 г.
    На ділянці Нова Баварія – Люботин відкрито для руху другу колію.
  • 01 июля 1897 г.
    Обоянська залізниця перейшла у державну властність та була приєднана до Курсько-Харківсько-Севастопольської залізниці.
  • 15 октября 1897 г.
    Відкрито для руху ділянку Карлівка – Костянтиноград (Берестин) завдовжки 32 версти.
  • 01 ноября 1897 г.
    Закінчено будівництво Харківського паровозобудівного заводу (зараз Завод ім. Малишева).
  • 05 декабря 1897 г.
    На Харківському паровозобудівному заводі (зараз Завод ім. Малишева) випущено перший паровоз. Локомотив провів товарний поїзд до станції Рогань і повернувся назад.
  • 1898 г.
    Відкрито станцію Задонську (зараз Приколотне).
  • 1898 г.
    Створено акціонерне товариство Білгород-Сумської залізниці.
  • 1898 г.
    На лінії Полтава – Кременчук замість роз'їзду №3 відкрито станцію Нові Санжари.
  • 1898 г.
    На ділянці Ромодан - Гребінка біля станції Солоницька почалося будівництво моста через річку Сула.
  • 04 февраля 1899 г.
    Комітет міністрів та Департамент державної економії Державної ради затвердили положення щодо будівництва лінії транзитного значення Костянтиноград – Лозова завдовжки 89 верст.
  • 07 апреля 1899 г.
    Інженерна рада розглянула проект розвитку товарної станції Харків. Було ухвалено рішення передбачити винесення всіх операцій з прийому, відправлення та сортування поїздів з товарної станції на сортувальну.
  • 18 мая 1899 г.
    Почалося будівництво лінії Костянтиноград – Лозова. Роботи проводились за розпорядженням Управління Харківсько-Миколаївської залізниці.
  • 17 сентября 1899 г.
    Відкрита станція Кегичівка.
  • 1900 г.
    Побудована ділянка Гребінка - Ромодан.
  • 1900 г.
    Почалося будівництво залізничної лінії Ніжин - Прилуки.
  • 19 июня 1900 г.
    Міністерство землеробства та державного майна передало Міністерству шляхів сполучення 75 десятин землі для влаштування при Храмі Христа Спасителя (біля ст. Бірки) інвалідного притулку, який включав церковно-парафіяльну школу та народну безкоштовну бібліотеку імені імператора Олександра III.
  • 10 августа 1900 г.
    На Харківському вокзалі відкрито камеру зберігання ручного багажу.
  • 1901 г.
    Залізничну лінію Білгород - Вовчанськ подовжено до Куп'янська.
  • 1901 г.
    Побудована залізнична лінія Ромодан - Полтава.
  • 1901 г.
    Створено 8-му дистанцію колії Північно-Донецької залізниці (зараз Куп'янська дистанція колії ПЧ-16 Південної залізниці).
  • 1901 г.
    Почалося будівництво залізничної лінії Бахмач – Прилуки.
  • 10 июня 1901 г.
    Відбулося освячення нового вокзалу станції Харків, збудованого за проектом архітектора Ю. С. Цауне.