Хроника. Все события


Хроника по темам:
  • 31 мая 1909 г.
    Трамвайна комісія під головуванням О. К. Погорелка на черговому засіданні ухвалила замовити 8 електричних вагонів з гальмами Вестингауза Митищинського заводу, 8 вагонів Загальної компанії електрики, а також 2 вагони суднобудівного заводу в м. Миколаєві.
  • 23 сентября 1909 г.
    Закінчено будівництво одноколійної трамвайної лінії на ділянці Сергіївська площа – Клочківська – Іванівська, а також від Благовіщенської церкви до Великої Панасівки. Розпочато роботи з укладання другої колії на цих лініях.
  • 30 сентября 1909 г.
    Вночі, після припинення руху бельгійської конки, відбулося з'єднання клочківської та петінської ліній трамваю. На цьому тлі стався конфлікт із представниками бельгійської конки, який успішно вирішився на користь електричного трамваю.
  • 30 октября 1909 г.
    Вночі було здійснено другий перетин колії конки колією міського трамваю.
  • 03 ноября 1909 г.
    Відкрився трамвайний рух Павлівським майданом від Миколаївського майдану до павільйону в Павлівському сквері.
  • 27 ноября 1909 г.
    Успішно проведено офіційні випробування нового залізобетонного Купецького мосту. Незабаром міст було введено в експлуатацію.
  • декабрь 1909 г.
    Міською трамвайною комісією було прийнято рішення замовити 35 моторних та 16 причіпних трамвайних вагонів для нових трамвайних ліній.
  • 17 декабря 1909 г., 11:00
    Відбулося урочисте відкриття Клочківської лінії міського електричного трамвая (лінія від Павлівського майдану Сергієвським майданом та Клочківською вулицею до Річкового провулка з відгалуженням Іванівською вулицею до річки Лопань).
  • 19 декабря 1909 г.
    Одержані чотири нові трамвайні вагони для Клочківської лінії трамвая.
  • 24 декабря 1909 г.
    Відкрито регулярний рух Панасівською трамвайною лінією, прокладеною через Купецький міст та Благовіщенський майдан, вулицею Різдвяною, Лосєвським провулком та вулицею Великою Панасівською до Альбівського провулка.
  • 1910 г.
    Почалося будівництво Пискунівського (Ленінського) трамвайного депо.
  • 1910 г.
    На ділянці Основа - Лиман Північно-Донецької залізниці довжиною 166 верст відкрито тимчасовий двоколійний рух.
  • 25 мая 1910 г.
    Перший політ механічного літального апарату у Харкові. Технік паровозоремонтного заводу Степан Васильович Гризодубов підняв у небо біплан власної конструкції.
  • 06 июня 1910 г.
    У Харкові відкрито автобусний рух. Три автобуси Benz-Gaggenau почали курсувати від Ветеринарного інституту (зараз вул. Сумська №37) до Вокзалу Південних залізниць вулицями Сумською та Катеринославською (Полтавський шлях). Подробнее...
  • 06 июля 1910 г.
    Почалося будівництво трамвайної лінії на вулиці Пушкінській.
  • 10 июля 1910 г.
    Розпочато роботи з укладання другої колії Петінської трамвайної лінії. Подробнее...
  • август 1910 г.
    На черговому засіданні трамвайної комісії було визначено подальший напрямок прокладання греківського трамвая – вирішено продовжити цю лінію вулицею Молочною до Кінного базару. Подробнее...
  • 16 августа 1910 г.
    На будівництві нового Нетіченського мосту розпочато бетонні роботи. Подробнее...
  • 27 августа 1910 г.
    Начальником Південних Залізниць призначено Владислава Ігнатовича Стульгінського.
  • сентябрь 1910 г.
    На ділянці Харків – Люботин розпочалося спорудження платформи Водяне. Подробнее...
  • сентябрь 1910 г.
    На розі Вознесенського майдану та провулка розпочато спорудження будинку управління Північно-Донецької залізниці. Подробнее...
  • 04 ноября 1910 г.
    Здійснено перетин лінії конки по Московській вулиці та трамвайної лінії, споруджуваної у Петровському провулку. Подробнее...
  • 09 ноября 1910 г.
    Вночі відбулося з'єднання Пушкінського трамвая, з основною мережею. Також було прокладено кабель для живлення нової лінії. Подробнее...
  • 20 декабря 1910 г.
    Открыта Пушкинская линия трамвая, проходившая от Павловской площади по Армянскому и Петровскому (Короленко) переулкам, Николаевской (Короленко), Пушкинской, Бассейной (Ярослава Мудрого) и Сумской улицам до городского парка. Сразу после открытия вагоны ходили только до пересечения Сумской и Госпитальной (Маяковского) улиц, но уже через несколько дней было открыто движение непосредственно до Горпарка. Подробнее...
  • 1911 г.
    Побудовано залізничну станцію Харків-Товарний Північно-Донецької залізниці (зараз Харків-Левада) та гілку до цієї станції від станції Основа.
  • 1911 г.
    Станція Зміївськ перейменована на Щеняче (зараз Гроза).
  • 1911 г.
    Заснована перша газета Південної залізниці - "Вісник Південних залізниць".
  • 1911 г.
    Введено в експлуатацію Пискунівське трамвайне депо.
  • июнь 1911 г.
    Засновано Прилуцьку дистанцію колії (ПЧ-19)
  • 01 августа 1911 г.
    Відкрито новий Нетіченський міст і Греківську лінію трамваю, що прямувала вулицею Університетською через Нетіченський міст та Воскресенський майдан, вулицями Греківською та Заїківською до мосту через Північно-Донецьку залізницю (у побудові).