Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]

Хроника по темам: |
---|
-
1926 г.Розпочалися роботи з розширення Харківського залізничного вузла.
-
1926 г.Ухвалено рішення перевести харківський трамвай з вузької (1000 мм) на широку (1524 мм) колію.
-
1926 г.На підприємстві комунальних електричних залізниць замість служби "Токопровід" було створено службу електрогосподарства.
-
15 марта 1926 г.Розпочалося будівництво Головних трамвайних майстерень по Уральській вулиці (майбутній ВАРЗ ХТТУ).
-
17 сентября 1926 г.Видано наказ щодо організації на базі авіамайстерень «Укрповітрошляху» «Авіазаводу імені Раднаркому УРСР». Першим директором та головним конструктором заводу призначений Костянтин Калінін.
-
21 декабря 1926 г.Перший потяг пройшов ділянкою Мерефа – Красноград Мерефо-Херсонської залізниці.
-
1927 г.Керівником Підприємства комунальних електричних залізниць призначено Лебедєва Михайла Васильовича.
-
1927 г.Зі станції Панютине на станцію Лозова переведено паровозне депо.
-
1927 г.Авіазавод акціонерного товариства "Укрповітрошлях" (нині - Харківський авіаційний завод) випустив перші два літаки: пасажирський К-2 та його санітарний варіант К-3.
-
февраль 1927 г.Вийшов перший номер багатотиражної газети "Червоний трамвайник" (1956-2007 рр. - "Харківський електротранспорт").
-
апрель 1927 г.Підготовлено першу групу (11 осіб) жінок-вагоновожатих. Першою повела свій трамвайний поїзд А. І. Єфименко-Каблицька.
-
04 июня 1927 г.Ліквідовано Південний округ шляхів сполучення. Його апарат реорганізовано в управління уповноваженого Народного комітету шляхв сполучення (НКШС) при РНК УРСР, але вже без права давати оперативні розпорядження по транспорту. Управління Південних залізниць перейшло у безпосереднє підпорядкування НКШС СРСР.
-
июль 1927 г.Закінчено прокладання перших трамвайних ліній широкої колії: лінії від Червонозаводського театру до заводу "Серп і Молот", а також службової лінії вулицями Польовою та Уральською до нових трамвайних майстерень.
-
16 июля 1927 г.У зв'язку з початком робіт з перешивки Заїківської лінії трамвая на широку колію закривається трамвайний рух вулицею Молочною. Трамвайний маршрут №5 скорочується до зупинки "Вул. Олександра Невського". Вводиться тимчасовий автобусний маршрут "Майдан Рози Люксембург - майдан Руднєва - вул. Зміївська - ріг Молочної та Зміївської вулиць" з чотирма машинами. Також додано два автобуси на маршруті "Майдан Рози Люксембург - Сабурова Дача".
-
август 1927 г.Розпочато будівництво Комінтернівського трамвайного депо.
-
20 августа 1927 г.До Харкова прибули перші шість вагонів широкої колії типу "БФ".
-
~ 22 августа 1927 г.Розпочалися роботи з перешивки Греківської лінії трамвая на ділянці від майдану Рози Люксембург (нині Павлівський) до вулиці Олександра Невського з вузької на широку колію. Трамвайний маршрут № 5 (Холодна Гора - Заїківка) прямує на Пушкінську вулицю замість Заїківки.
-
29 августа 1927 г.Відбулася перша обкатка нових вагонів широкої колії типу "БФ".
-
04 сентября 1927 г.Відкрито рух першою в Харкові ширококолійною трамвайною лінією, що складалася з: а) перешитої вузькоколійної ділянки від вулиці Плеханівської (Георгія Тарасенка; тут була тимчасова кінцева) вулицею Молочною, майданом Повстання (Захисників України) і вулицею Броненосця "Потьомкін" (Проспект Героїв Харкова) до колишньої кінцевої зупинки "Червонозаводський театр"; б) нової ділянки вулицями Броненосця "Потьомкін" та Корсиківською (проспект Героїв Харкова) від колишньої кінцевої зупинки "Червонозаводський театр" до нового РК "Завод "Серп і Молот""; в) нової службової лінії вулицею Польовою до Трамвайних майстерень.
-
04 сентября 1927 г.Почалася експлуатація трамвайних вагонів типу "БФ" - перших ширококолійних вагонів харківського трамваю.
-
07 сентября 1927 г.До Харкова надійшов тривісний автобус Safeway американського виробництва.
-
25 сентября 1927 г.Завершено перешивку на широку колію Заїківської трамвайної лінії від майдану Рози Люксембург (Павлівський) вулицями Університетською, Греківською, Заїківською (Гольдбергівською) та Молочною.
-
29 сентября 1927 г.Розпочалася перешивка з вузької на широку колію трамвайної лінії вулицею Свердлова від майдану Рози Люксембург до вокзалу Південних залізниць.
-
01 ноября 1927 г.Перешита на широкую колею трамвайная линия, проходящая от площади Розы Люксембург (Павловской) по улицам Свердлова (Полтавский шлях) и Красноармейской (Евгения Котляра) до Южного вокзала.
-
06 ноября 1927 г.Відбулося відкриття головних трамвайних майстерень (майбутній ВАРЗ ХТТУ).
-
06 ноября 1927 г.Надійшла перша партія трамвайних вагонів типу "Х" (7 вагонів).
-
08 ноября 1927 г.У Харкові розпочалося будівництво нового Будинку культури залізничників за проектом академіка архітектури О. Дмитрієва (Центральний будинок науки і техніки Південної залізниці; знищений російськими окупантами в серпні 2022 року).
-
10 ноября 1927 г.Відкрито ділянку трамвайної лінії по вулиці Корсиківській (проспект Героїв Харкова) від залізничного переїзду біля заводa "Серп і Молот" до заводу ДЕЗ (ХЕМЗ). Прямого руху трамваїв через залізничний переїзд не було.
-
1928 г.Вперше в СРСР у Харкові розроблені режимні карти водіння трамваїв за мінімальних витрат електроенергії.
-
1928 г.Прийнято в експлуатацію будівлю вокзалу на станції Галка (ділянка Ніжин - Прилуки).
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]
