Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]

Хроника по темам: |
---|
-
май 1913 г.У зв'язку з будівництвом каналізаційного колектора по вулиці Греківській трамвайну лінію з ділянки вулиці Греківської між вулицями Рибасівською та Заїковською перенесено до новопрокладеного Рибасівського провулка.
-
01 августа 1913 г.Встановлені святкові дні для робітників трамваю. З серпня 1913 року оплата праці робітників трамваю по святкових днях здійснювалася у подвійному розмірі.
-
31 августа 1913 г.Завершено спорудження нового Кузінського шляхопроводу, що був розташований на північ від старого (основного) шляхопроводу та був призначений виключно для трамвайного руху.
-
01 декабря 1913 г.Змінено напрямок руху трамваїв деякими лініями. Петінська лінія з'єднана з Панасівською (маршрут № 1); Греківська – з Клочківською (маршрут № 3). Вагони Пушкінської лінії, як і раніше, ходитимуть на Холодну Гору (маршрут № 4). Подробнее...
-
22 декабря 1913 г.Відкрита станція Гребениківка.
-
09 января 1914 г.Завершено прокладання другої колії Панасівської лінії трамвая на ділянці між Кузінським мостом та Альбівським провулком.
-
30 июля 1914 г.Відбулося освячення нової будівлі Управління Південних залізниць, побудованої за проектом архітектора О. І. Дмитрієва з участю Д. С. Рокитіна, В. А. Глазіріна, О. З. Грінберга, П. П. Роттерта.
-
01 сентября 1914 г.Почалася експлуатація нової будівлі управління Південних Залізниць. У приміщення першої черги будівлі вселилися працівники всіх служб та відділів.
-
10 ноября 1914 г.Відкрито рух додаткових трамвайних вагонів між Павлівською площею і вулицею Басейною. Для обороту цих вагонів вулицею Пушкінською від вулиці Басейної до Комерційного училища було прокладено коротку тупикову колію, а біля повороту на вулицю Басейну влаштовано додаткову пересадкову колію. Подробнее...
-
1915 г.Відкрито Головні залізничні майстерні Північно-Донецької залізниці у місті Ізюм (в подальшому - Ізюмський тепловозоремонтний завод, ліквідований 2019 року).
-
24 июня 1915 г.Відкрито рух поїздів гілкою Богодухів - Кеніг (зараз Гути).
-
1916 г.Станцію Куп'янськ-Севастопольський перейменовано на Куп'янськ-Південний.
-
13 сентября 1916 г.Відкрито трамвайний рух від Балашовського вокзалу до заводу Загальної Електричної Компанії (ЗЕК, нині ХЕМЗ). До з'ясування деяких формальностей пов'язаних із проїздом вагонів Балашовським шляхопроводом рух здійснювався одним вагоном від Петинського шляхопроводу до заводу ВЕК.
-
09 октября 1916 г.Відкрито наскрізний трамвайний рух Балашовським шляхопроводом до заводу ЗЕК Подробнее...
-
26 декабря 1916 г.На Харківському вокзалі стався сильний вибух. 2 особи загинули, 9 отримали поранення. Вибух стався за 1,5 години після відходу поїзда, в якому їхав командувач Київським військовим округом генерал-лейтенант Сухомлинів. Проте поліція зробила висновок, що бомба вибухнула у приватної особи випадково.
-
1917 г.Керівником Управління Харківських міських електричних залізниць призначено Прокоф'єва Василя Васильовича.
-
1917 г.Націоналізовані приватні залізниці Білгород – Суми та Богодухів – Кеніг (зараз Гути).
-
1917 г.Залізничні ремонтні майстерні на станції Основа перейменовані на "Паровозне депо Основа".
-
01 июня 1917 г.Внаслідок зіткнення товарного та військово-санітарного поїздів на під'їзних коліях до станції Харків, Південних залізниць, поблизу Кузінського мосту перекинулися два вагони санітарного поїзда. Поранення отримали четверо солдатів. Подробнее...
-
~ сентябрь 1917 г.У зв'язку із серйозними фінансовими труднощами ліквідовано анонімне бельгійське Товариство харківських кінних залізниць. Майно конки передано Міській управі. Подробнее...
-
04 сентября 1917 г.Плату за проїзд у харківському трамваї підвищено з 5 до 15 коп. за кінець від та до Павлівського майдану. Скасовано ранковий та вечірній рух трамвайних вагонів. На лініях, що йдуть до заводів наприкінці Петінської вулиці, рух трамваїв встановлено з 6 год. ранку до 9 год. вечора. Маршрутом "Цвинтарна - Пушкінська" рух вагонів трамваю встановлено з 7 год. ранку до 10 год вечора. Подробнее...
-
1918 г.Припинено рух Москалівською лінією конки.
-
25 марта 1918 г.Війська Німецької імперії та Гетьмана Скоропадського зайняли Основ'янський залізничний вузол.
-
1919 г.Управління Харківських міських електричних залізниць перейменовано на Управління Харківських міських залізниць (швидше за все у зв'язку з перепідпорядкуванням йому конки). Розташовувалося у Піскунівському депо.
-
23 марта 1919 г.Остаточно припинено рух харківської конки.
-
май 1919 г.На Південній залізниці створено Полтавську дистанцію зв'язку.
-
01 сентября 1919 г.Харківська міська управа повідомила, що нею для будівництва та перебудови місцевого трамвая найнятий відомий інженер Володимир Радциг, який будував зокрема трамвайні господарства Царицина, Воронежа та Баку.
-
27 октября 1919 г.В урочистій обстановці було дано старт руху електричного трамвая по Катеринославській вулиці від Павлівського майдану до вокзалу Південних залізниць. Трамвай замінив на цій ділянці конку.
-
28 ноября 1919 г.На трамвайних вагонах вперше було розміщено рекламу.
-
24 июня 1921 г.Відновлено рух трамвая від майдану Рози Люксембург вулицями Свердлова та Олександрівською до Вокзалу Південних залізниць.
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]
