Хроника. Все события


Хроника по темам:
  • июль 1921 г.
    Відновлено трамвайний рух Панасівською лінією від майдану Рози Люксембург до Альбівського провулка.
  • август 1921 г.
    Відновлено рух Петінською та Греківською лініями трамвая.
  • 1922 г.
    Управління Харківської міської залізниці перейменовано на Підприємство комунальних електричних залізниць.
  • 27 января 1922 г.
    Відновлено рух Пушкінською лінією трамвая до так званого "зимового" кільця на перетині вулиць Сумської та Госпітальної (Миколи Хвильового). Рух трамваїв до місьпарку відновлено наступного, 1923 року.
  • март 1922 г.
    Петінське та Піскунівське депо випускають на лінію 36 моторних та 26 причіпних вагонів.
  • 25 марта 1922 г.
    Відновлено трамвайний рух Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) вулицями.
  • 27 сентября 1922 г.
    Відновлено трамвайний рух Клочківською вулицею до Річкового провулка. Лінія Іванівською вулицею не відновлювалася. Відновлено трамвайний маршрут № 2 (Клочківська – Майдан Рози Люксембург).
  • 12 ноября 1922 г.
    Відкрито рух трамвайних вагонів електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила від Павлівського майдану Торговим провулком, вулицями Мар'їнською та Москалівською до Основ'янського мосту.
  • 1923 г.
    Станція "29-й км" перейменована на "Раднаркомівська Полтавського напрямку".
  • 1923 г.
    Паровозне депо Харків-Головний перейменовано на Харків-Жовтень.
  • 01 марта 1923 г.
    Відкрилася школа фабрично-заводського учнівства (ФЗУ). За столи навчальних класів сіли перші 35 юнаків та дівчат. Школа ФЗУ готувала спеціалістів для основних підприємств комунального господарства міста, зокрема для трамвая.
  • 26 марта 1923 г.
    У Харкові засновано акціонерне товариство «Укрповітрошлях».
  • 01 апреля 1923 г.
    На всіх 102-х станціях Південної залізниці відкриваються операції з прийому на довгострокове зберігання хлібних вантажів.
  • 31 мая 1923 г.
    Німецьке товариство повітряних сполучень Юнкерс-Дессау (Junkers Luftverkehr Russland) розпочало регулярні авіарейси за маршрутом "Москва - Тіфліс". Серед проміжних зупинок цієї авіалінії був також і Харків. Це був перший регулярний авіарейс в історії нашого міста.
  • 07 июня 1923 г.
    Почалися роботи з переобладнання та електрифікації колишньої лінії конки по вулицях Московській та 1-го Травня до Червонозаводського театру.
  • 26 августа 1923 г.
    Плату за проїзд у міському трамваї збільшено з 10 до 15 рублів за кінець.
  • сентябрь 1923 г.
    Трамвайну лінію з провулку Короленка перенесено на майдан Тевелєва
  • 12 сентября 1923 г.
    Плата за проїзд у міському трамваї збільшена з 15 до 20 рублів за кінець. Попереднє підвищення вартості проїзду з 10 до 15 рублів відбулося лише 2,5 тижнями раніше.
  • 23 сентября 1923 г.
    Відкрито трамвайний рух електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила вулицями 1-го травня та Старомосковською (Героїв Харкова) до Червонозаводського театру (БК ХЕМЗ).
  • 18 ноября 1923 г.
    Акціонерне товариство повітряних сполучень "Укрповітрошлях" отримало шість перших цивільних аеропланів "Комета-2", закуплених разом з моторами та запасними частинами у фірми німецького авіаконструктора Дорньє.
  • 01 декабря 1923 г.
    Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 100 до 125 рублів.
  • 10 декабря 1923 г.
    Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 125 до 150 рублів.
  • январь 1924 г.
    У складі АТ «Укрповітрошлях» організовано конструкторське бюро на чолі з Костянтином Калініним.
  • 25 мая 1924 г.
    Відкриті перші пасажирські лінії "Укрповітрошляху": Харків-Полтава-Київ та Харків-Єлисаветград-Одеса.
  • 10 августа 1924 г.
    Міськкомгоспом розпочато роботи з подовження Плеханівської трамвайної лінії до заводу Герлях та Пульст, на базі якого планувалося відкрити трамвайні майстерні.
  • 08 ноября 1924 г.
    Відкрито трамвайну лінію від Основ'янського мосту вулицями Жовтневої Революції (Москалівська) та Балашовською (Академіка Богомольця) до Новоселівки. Відкрито трамвайний маршрут №7 (Майдан Рози Люксембург – Новоселівка).
  • ~ январь 1925 г.
    Будівля колишнього готелю "Кам'яний стовп" на майдані Рози Люксембург (нині - Павлівський майдан) переобладнана під Центральну станцію комунального трамваю.
  • 22 марта 1925 г.
    На станцію Харків-Пасажирський прибув перший у світі дизель-електричний локомотив Еел2 конструкції професора Ломоносова, побудований у 1924 році на машинобудівному заводі в місті Еслінген (Німеччина). Він прямував з Москви через Харків на південь.
  • 08 июля 1925 г.
    Надійшли перші два з 20 автобусів Leyland, замовлених Харківським міським відділом комунального господарства у Великій Британії.
  • 12 июля 1925 г.
    Відкрито автобусний маршрут "Вокзал - Міськпарк", що проходив вулицями Червоноармійською, Свердлова, майданами Сергіївським, Рози Люксембург, Тевелєва та вулицею Сумською. На маршруті працює три нових автобуси Leyland.