Хроника. Все события
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]

Хроника по темам: |
---|
-
июль 1921 г.Відновлено трамвайний рух Панасівською лінією від майдану Рози Люксембург до Альбівського провулка.
-
август 1921 г.Відновлено рух Петінською та Греківською лініями трамвая.
-
1922 г.Управління Харківської міської залізниці перейменовано на Підприємство комунальних електричних залізниць.
-
27 января 1922 г.Відновлено рух Пушкінською лінією трамвая до так званого "зимового" кільця на перетині вулиць Сумської та Госпітальної (Миколи Хвильового). Рух трамваїв до місьпарку відновлено наступного, 1923 року.
-
март 1922 г.Петінське та Піскунівське депо випускають на лінію 36 моторних та 26 причіпних вагонів.
-
25 марта 1922 г.Відновлено трамвайний рух Кузінською та Цвинтарною (Озерянською) вулицями.
-
27 сентября 1922 г.Відновлено трамвайний рух Клочківською вулицею до Річкового провулка. Лінія Іванівською вулицею не відновлювалася. Відновлено трамвайний маршрут № 2 (Клочківська – Майдан Рози Люксембург).
-
12 ноября 1922 г.Відкрито рух трамвайних вагонів електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила від Павлівського майдану Торговим провулком, вулицями Мар'їнською та Москалівською до Основ'янського мосту.
-
1923 г.Станція "29-й км" перейменована на "Раднаркомівська Полтавського напрямку".
-
1923 г.Паровозне депо Харків-Головний перейменовано на Харків-Жовтень.
-
01 марта 1923 г.Відкрилася школа фабрично-заводського учнівства (ФЗУ). За столи навчальних класів сіли перші 35 юнаків та дівчат. Школа ФЗУ готувала спеціалістів для основних підприємств комунального господарства міста, зокрема для трамвая.
-
26 марта 1923 г.У Харкові засновано акціонерне товариство «Укрповітрошлях».
-
01 апреля 1923 г.На всіх 102-х станціях Південної залізниці відкриваються операції з прийому на довгострокове зберігання хлібних вантажів.
-
31 мая 1923 г.Німецьке товариство повітряних сполучень Юнкерс-Дессау (Junkers Luftverkehr Russland) розпочало регулярні авіарейси за маршрутом "Москва - Тіфліс". Серед проміжних зупинок цієї авіалінії був також і Харків. Це був перший регулярний авіарейс в історії нашого міста.
-
07 июня 1923 г.Почалися роботи з переобладнання та електрифікації колишньої лінії конки по вулицях Московській та 1-го Травня до Червонозаводського театру.
-
26 августа 1923 г.Плату за проїзд у міському трамваї збільшено з 10 до 15 рублів за кінець.
-
сентябрь 1923 г.Трамвайну лінію з провулку Короленка перенесено на майдан Тевелєва
-
12 сентября 1923 г.Плата за проїзд у міському трамваї збільшена з 15 до 20 рублів за кінець. Попереднє підвищення вартості проїзду з 10 до 15 рублів відбулося лише 2,5 тижнями раніше.
-
23 сентября 1923 г.Відкрито трамвайний рух електрифікованою та переобладнаною лінією конки, що проходила вулицями 1-го травня та Старомосковською (Героїв Харкова) до Червонозаводського театру (БК ХЕМЗ).
-
18 ноября 1923 г.Акціонерне товариство повітряних сполучень "Укрповітрошлях" отримало шість перших цивільних аеропланів "Комета-2", закуплених разом з моторами та запасними частинами у фірми німецького авіаконструктора Дорньє.
-
01 декабря 1923 г.Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 100 до 125 рублів.
-
10 декабря 1923 г.Вартість проїзду у трамваї підвищується зі 125 до 150 рублів.
-
январь 1924 г.У складі АТ «Укрповітрошлях» організовано конструкторське бюро на чолі з Костянтином Калініним.
-
25 мая 1924 г.Відкриті перші пасажирські лінії "Укрповітрошляху": Харків-Полтава-Київ та Харків-Єлисаветград-Одеса.
-
10 августа 1924 г.Міськкомгоспом розпочато роботи з подовження Плеханівської трамвайної лінії до заводу Герлях та Пульст, на базі якого планувалося відкрити трамвайні майстерні.
-
08 ноября 1924 г.Відкрито трамвайну лінію від Основ'янського мосту вулицями Жовтневої Революції (Москалівська) та Балашовською (Академіка Богомольця) до Новоселівки. Відкрито трамвайний маршрут №7 (Майдан Рози Люксембург – Новоселівка).
-
~ январь 1925 г.Будівля колишнього готелю "Кам'яний стовп" на майдані Рози Люксембург (нині - Павлівський майдан) переобладнана під Центральну станцію комунального трамваю.
-
22 марта 1925 г.На станцію Харків-Пасажирський прибув перший у світі дизель-електричний локомотив Еел2 конструкції професора Ломоносова, побудований у 1924 році на машинобудівному заводі в місті Еслінген (Німеччина). Він прямував з Москви через Харків на південь.
-
08 июля 1925 г.Надійшли перші два з 20 автобусів Leyland, замовлених Харківським міським відділом комунального господарства у Великій Британії.
-
12 июля 1925 г.Відкрито автобусний маршрут "Вокзал - Міськпарк", що проходив вулицями Червоноармійською, Свердлова, майданами Сергіївським, Рози Люксембург, Тевелєва та вулицею Сумською. На маршруті працює три нових автобуси Leyland.
[ 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 ][
RSS ]
